Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?

Dlaczego copywriting - to każda strona w sieci i książce?

Czy copywriting – to e-książka?

Pokrewieństwo wzmocnionego czytelnictwa i zakresu prac copy  - wnika w piśmiennictwo, a to wróży zmysłowe połączenia z e-książkami. Słowa - poukładane w wirtualnej przestrzeni - tworzą całe szkielety podobne do tych z woluminów w drukarni. Tylko przestrzenie, służące do  publikacji treści, dotykają innego podłoża. Copy – to zatem nowoczesny zawód miłośników dobrej twórczości, a w odniesieniu do współczesnego świata – szybkiego obiegu informacji.

Książka  i strona internetowa!

Słowa pochodzą od 1 osoby. Miejsce prezentacji tekstów – to jednak osobista decyzja. O ile nie posiadasz funduszy na wydanie nowej książki, a sam proces jej składu i wyboru grafiki, to coś bardzo trudnego, dogodnym rozwiązaniem pozostaje strona WWW. Dla Firmy, osoby prywatnej, stowarzyszenia, grupy społecznościowej – bolączką określa się brak czasu i wiedzy z zakresu specjalistycznych wyrażeń, które - w pajęczynie sieci -  budują pozytywny wizerunek. Dlatego dla wygody, szybkiego nakreślenia dobrych torów, uzyskania podpowiedzi, unikalnych zwrotów,   zachęt do określonych reakcji, płynności i błogości wtapiania się w teksty – zdaj się na pomysłowość copywritera.

W Lęborku!

Skład gazet – pamiętam z wizyty w drukarni, gdy pierwszy raz samodzielnie decyduję o formie lęborskiej „Gazetki Jakubowej”. Wymogi graficzne, kolorystyczne i słowne – współgrają z wykonawcą usługi. To bogate doświadczenie wpływa na odważne stawianie kolejnych kroków w temacie lokalnego piśmiennictwa. A całość dzieła - rozdawanego podczas Lęborskich Dni Jakubowych  - zamyka ogrom prac projektowych przygotowanych dla Lęborskiego Stowarzyszenia św. Jakuba Ap.

W szkole – współpracuję z lokalną gazetą i przyłączam się do ogólnopolskiej akcji tworzenia e- gazety.

W instytucjach – prowadzę  strony internetowe, konta na fb i artystyczne projekty.

Dlatego, w ujęciu czynności copywriterskich, liczy się – tekst, ale i  kreatywność  - pomysłowość, jako fundamenty twórczości wprawiające w ruch kolejne koła nowoczesnego wozu.

Zaufanie i wspólny cel!

Copy – to osoba zaufana, która wspiera rozwój każdego pracodawcy, podpowiada ciekawe rozwiązania, dąży do innowacji, wyznacza nowe cele, pokazuje wiedzę na płaszczyznach, które lubi i uważa za cenne.

Copywriting – to zatem umiejętność przełożenia  złotych myśli klienta do pięknej wirtualności.  

Poznaj  - Sylwię Skroś:

505 060 972

 

 

 

Przejdź do góry strony