E - wspomagacze sieci. Marketing. Zakupy. Sprzedaż.

E - wspomagacze sieci. Marketing. Zakupy. Sprzedaż.

W dobie pandemii!

Koronawirus  i zawirowania rynku sprzedażowego zmuszają przedsiębiorców do konkretnych reakcji. Teraz sam sklep, usługa, działalność – to zdecydowanie zbyt mało, to tylko wstęp do osiągania potężnych zysków. Przykładem okazuje się rynek mody, w którym właściciele stanowisk w popularnych Galeriach zamykają pewne polskie usługi. Czy zatem tylko giganci wróżą powrót do aktywności, a jeżeli tak – to do jakiej?

Nowe zasady:

- w koronawirusie liczy się zasób informacji w sieci.

Mądry przedsiębiorca inwestuje zatem w copywriting, promuje towary i usługi, wizualizuje postępy i zmusza do reakcji. Bo…zna wartość rynku. Dobry tekst sprzedażowy, zdjęcia i posty – czynią cuda. Słaba strona w sieci nie zachęca do wyboru oferty. Rozpoczyna się więc prawdziwy wyścig, w którym odbiorca treści porównuje towary i ceny, bada aktywność sklepu, sprawdza opinie, ogląda fotografie, dąży do osobistych korzyści.

Zakupy on – line:

- produktów, ofert, wymuszają dobrą  jakość marketingowych treści, dlatego ….że:

- klient sprawdza zasób facebooka i IG, bez załączonego – like – z samej ciekawości, kontroli cen, dokonania analizy profesjonalizmu firmy.

Zakupy w sieci:

- już na zawsze pozostaną z nami w takiej formie, gdyż – klient ocenia  usługę on – line  za łatwiejszą w obsłudze, natychmiastową, z wykorzystaniem telefonu komórkowego, fb, IG, podglądu – WWW.

O ile klient kontaktuje się z właścicielem firmy przez telefon, maila – zawsze pamiętaj o tym, że wcześniej sprawdził Cię w sieci  - jak i  w  bogatych źródłach zasobów pokrewnych  informacji.

O ile dążysz do unikalności treści, specyfiki sprzedaży – skup się na treściach przystosowanych do tego rodzaju działań. Uwzględniaj zasady copywritingu. Uwzględniaj jakość treści u konkurencji. Uwzględniaj przekaz treści, który wymusza – zakupy. Specyfika języka, „zawołań”, opisów, pomysłów na prezentację produktów i usług – to domena copywritera, który tworzy teksty, ale także rozmyśla o ich unikalnej  promocji.

Nauka podpowiada następujące hasło:

- Słowa rzeczywiście – sprzedają.

Klient czyta informacje, ale pamiętaj, że na ich podstawie potrafi skorzystać z oferty natychmiast, za tydzień, za miesiąc, za rok, bo coś ujmującego pojawia się artykule, opisie produktu, reklamie WWW.

Sylwia Skroś – 505 060 972

Przejdź do góry strony