Jak zbudować silną markę?

W copywritingu!

Budowa marki, to wielopłaszczyznowy proces, dlatego liczą się w nim silne jednostki występujące indywidualnie i całe grupy firmowe. Okazuje się, że już na początkowym etapie wybierasz: nazwę działalności, zakres kreatywnych prac, a także osobę – która zbuduje sieciowy wizerunek. Jednak w każdym z tych aspektów pojawiają się m.in. pasje i kontakty towarzyskie.

Dlatego zabieram Cię do Restauracji Literackiej, przyciągającej w Gdańsku – ludzi pióra, artystów, pisarzy, twórców.

To tam…

- zastygam na 10 minut w mrocznej atmosferze, przy zacieniowanym wnętrzu, pełnym brązowych drewnianych schodów, wyciszonych kolorystycznie tapetach oraz stylowych starociach. Inna epoka pokazana – w dobie królujących telefonów komórkowych, laptopów, Wi – Fi  i przy życzliwej obsłudze dyskutującej o możliwości nagrania Live – to potencjał  Gdańska.

Strony internetowe, a social media?

Światowa cyfryzacja wymusza podmiany nośników informacyjnych – szybkie i dynamiczne wpisy, twórczość automatyczną i natychmiastową – w danym miejscu, czasie i okolicznościach. Współpraca z osobami mieszkającymi w Gdańsku wróży zatem spory zakres działań, bazujących na wspólnej budowie kreatywnych zamierzeń.

1 branding – 1 miejsce – 1 lokal.

1 kawa.

Pamiętaj, że …

Dobra marka – wymaga systematyczności, a to wspomaga działania copywriterskie. Dlatego codzienne porcje postów, wizualizacji, branżowych treści – to ciężka i wymagająca praca. Warto zatem zaprosić do firmy i budowy marki – sprawnego copy, który doradza, wspiera, publikuje zdania i układa klimatyczne zdjęcia. Towarzystwo rozwija sieć nowych kontaktów, pokazuje kierunek rozwoju osobistego oraz doprowadza jakość publikacji – do zasobu czytelniczego.

W takich okolicznościach

- fonia gra – 505 060 972.

 

Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?
Jak zbudować silną markę?

Przejdź do góry strony