Jak zbudować silną markę?
W copywritingu!
Budowa marki, to wielopłaszczyznowy proces, dlatego liczą się w nim silne jednostki występujące indywidualnie i całe grupy firmowe. Okazuje się, że już na początkowym etapie wybierasz: nazwę działalności, zakres kreatywnych prac, a także osobę – która zbuduje sieciowy wizerunek. Jednak w każdym z tych aspektów pojawiają się m.in. pasje i kontakty towarzyskie.
Dlatego zabieram Cię do Restauracji Literackiej, przyciągającej w Gdańsku – ludzi pióra, artystów, pisarzy, twórców.
To tam…
- zastygam na 10 minut w mrocznej atmosferze, przy zacieniowanym wnętrzu, pełnym brązowych drewnianych schodów, wyciszonych kolorystycznie tapetach oraz stylowych starociach. Inna epoka pokazana – w dobie królujących telefonów komórkowych, laptopów, Wi – Fi i przy życzliwej obsłudze dyskutującej o możliwości nagrania Live – to potencjał Gdańska.
Strony internetowe, a social media?
Światowa cyfryzacja wymusza podmiany nośników informacyjnych – szybkie i dynamiczne wpisy, twórczość automatyczną i natychmiastową – w danym miejscu, czasie i okolicznościach. Współpraca z osobami mieszkającymi w Gdańsku wróży zatem spory zakres działań, bazujących na wspólnej budowie kreatywnych zamierzeń.
1 branding – 1 miejsce – 1 lokal.
1 kawa.
Pamiętaj, że …
Dobra marka – wymaga systematyczności, a to wspomaga działania copywriterskie. Dlatego codzienne porcje postów, wizualizacji, branżowych treści – to ciężka i wymagająca praca. Warto zatem zaprosić do firmy i budowy marki – sprawnego copy, który doradza, wspiera, publikuje zdania i układa klimatyczne zdjęcia. Towarzystwo rozwija sieć nowych kontaktów, pokazuje kierunek rozwoju osobistego oraz doprowadza jakość publikacji – do zasobu czytelniczego.
W takich okolicznościach
- fonia gra – 505 060 972.