Klimatyczne świece: oświetlają jakoś słów sprzedażowych?
Dekoracje wnętrz!
Budowa artykułu – wpisu na blog – to dekoracja WWW, głównie za pośrednictwem słów. Ale w tym odczuciu i przygodzie czytelniczej liczą się:
- wyjątkowy klimat, magia ułożonych wyrazów oraz doznania odbiorcy treści.
Dlatego copywriter porywa Cię do innej rzeczywistości, zachęca do aktywności, wymusza logiczne myślenie – a zakres prac, przygotowanych elektronicznie, wnika do podświadomości.
Psychologia zarządzania wpisami – to sztuka poruszania się w Internecie.
Sprzedaż produktów sklepowych – to 1 opcja wkładania rzeczy do koszyka.
Wymuszanie działań – to zachęta to przymiarki tego wszystkiego, co potrzebujesz w garderobie, kuchni, salonie, sypialni, łazience.
A słowa?
One – dokonują cudów.
Tworzenie artykułu!
50 % zdjęć – zatrzymuje odbiorców, ale 50 % tekstów – nakłania do zakupów.
Wolność wyborów, mnogość ofert sprzedażowych – to obecnie silna konkurencja, dlatego tylko zgrabny układ zdań, bez wampirów energetycznych, gwarantuje klimatyczny efekt.
5% - wpływów przeznaczasz zatem na opis sprzedażowy – a następnie uzyskujesz 100% zapowiedzianej ceny.
Dlatego...
Operatywny sprzedawca – inwestuje w większe dochody, ponieważ zatrudnia copywritera.
W sklepie!
Początek nowych sklepów – to tzw. boom, wielość towarów, a następnie lekkie wyciszenie. Z 1 strony działa konkurencja, z 2 strony klient rezygnuje z nowych zakupów.
Rolą copywritera pozostaje, więc zachęta opisowa, która nakłania internautów do przeglądania towaru.
W takich okolicznościach..
- Przechodzę obok brązowych regałów, w powietrzu unosi się zapach waniliowych perfum, a promienie słoneczne padają na kolorowe lalki. To wstęp do wspólnej zabawy, motywacja do rozwoju i dalszej edukacji, dlatego wnętrze pasuje do zapalonych świeczek, woskowych figurek, przewracanych starych kartek i zapisów myślowych o…tym, że
- fonia gra – 505 060 972.