Nowa forma kontaktu – czyli event marketingowy!

Nowa forma kontaktu – czyli event marketingowy!

My razem!                         

Impreza masowa popularnie zamykana w haśle: event marketingowy, to połączenie sił copywriterskich, menadżerskich, ekonomicznych i społecznych. Grupa osób otrzymuje różne zaproszenia, które w dobie XXI wieku krążą w sieci.

Przymiarki:                                                   

- przygotowania trwają 3 miesiące. Towarzyszą im: zebrania, narady, burze mózgów, konsultacje,

- korespondencja mailowa (wymiana uwag, pomysłów, konkretne plany na przyszłość).

Podział zadań:

- koordynator przedsięwzięcia rozdziela poszczególne zadania ( wyznacza osoby odpowiedzialne za szczegółowe cele),

- praca indywidualna i  zespołowa,

- rozmowy telefoniczne,

- wybór miejsca, dnia, godziny, ustalenie wszystkich terminów,

- plakaty.

Ruchy sieciowe:

- przygotowanie artykułów reklamowych, zdjęć, wydarzeń na facebooku, uruchomienie kanałów informacyjnych ( podłączenie uczestników) – to współczesny zamysł marketingowy,

- budowanie społeczności  internetowej,

- reklama w gazetach, mediach, TV.

Zawsze razem!

Pierwsze przymiarki do wypromowania marki wymagają  fachowców, którzy przy pomocy odpowiednio dobranych słów uruchomiają  koła całej maszyny.  Podczas takich spotkań  ludzie tworzą nowy ciąg komunikacyjny, zawierają  przyjaźnie, wymieniają  się  poglądami, współpracują, spędzają  czas w formie relaksu,  bądź na innej płaszczyźnie zawodowej, społecznej lub miejskiej. Eventy marketingowe , to pole działań idealne dla ukazania zalet wynikających z lęborskich koncertów, wycieczek, pokazów mody, podróży.

To zbiór nowej dawki emocjonalnej, czyli odczuwania: szczęścia, radości, satysfakcji, zadowolenia, motywacji do  kolejnych  działań,  wyjścia z domu,  posmakowania zabawy.

Impreza – event.

To bezpośrednie spotkanie z liderami, osobami, które w małej grupie odpowiadają za całokształt zadań.

Event marketingowy wymaga wspomagania copywriterskiego, ponieważ to słowa wpływają na ludzkie myślenie i wyobrażenia o danej  imprezie. Twarze konkretnych osób firmują zatem  sens  całego wydarzenia, a patroni dodają silnej rangi. Wszystkie współzależności marketingowe budują  kreatywny obraz tego wszystkiego, co dostarcza pożywania:

- wielkiej i małej kulturze.   

 

Zamów usługę:

Sylwia Skroś

505 060 972.

Przejdź do góry strony