Pierwszeństwo wyboru. Dotyczy celu.
Opis rozwinięty!
Przewaga opisu rozbudowanego nad tym skróconym przyciąga potencjalnych klientów, dlatego - w formie ilościowej wszystkich słów - zmusza do 10 minutowego, ale za to treściwego czytania. Rozbudowa – to nie słowa klucze, konkrety, tylko połączenia dobrze utkanej pajęczyny tego wszystkiego z literackim uzupełnieniem treści.
Mini – opis!
To on - w ujęciu copywritingu - wykonuje zwrot akcji na stronie przez 2 minuty. Nie zapada w sercu odbiorcy i nie wymusza reakcji. Stanowi tylko uzupełnienie WWW małymi zdaniami.
Wybór i gust!
Decyzja o stylu, który przyjmujesz na stronie internetowej – to sprawa osobistego pomysłu. Ale w formie sprzedażowej liczą się – m.in. doznania. Klient – odczuwa wówczas potrzebę włożenia produktu do koszyka, zajęcia się przełożeniem treści - w całym bogactwie wyobraźni i stylu np. urządzenia mieszkania.
10 zdań – 50 zdań!
Klient lubi przenosić się w czasie do miejsc, ludzi, specyfiki zagadnień dotyczących Firmy – ale należy pamiętać, że poszukuje także inspiracji.
Danie główne – rozbudowany opis.
Deser – kilka zdań.
Opis minimalistyczny – to alternatywa na rynku sprzedażowym.
Opis maxymalistyczny – to podróż z pozycji zasięgu laptopa i telefonu komórkowego.
Jaki wybierasz cel?
- czy sprzedaż?
- czy zatrzymanie na dłużej klienta?
- czy poszukujesz czytelnika wszystkich informacji?
Decyzja zależy od efektu końcowego i oczekiwań.