Pierwszeństwo wyboru. Dotyczy celu.

Pierwszeństwo wyboru. Dotyczy celu.

Opis rozwinięty!

Przewaga opisu rozbudowanego nad tym skróconym przyciąga potencjalnych klientów, dlatego  - w formie ilościowej wszystkich słów - zmusza do 10 minutowego, ale za to treściwego czytania. Rozbudowa – to nie słowa klucze, konkrety, tylko połączenia dobrze utkanej pajęczyny tego wszystkiego z literackim uzupełnieniem treści.

Mini – opis!

To on - w ujęciu copywritingu -  wykonuje zwrot akcji na stronie przez 2 minuty. Nie zapada w  sercu odbiorcy i nie wymusza reakcji. Stanowi tylko uzupełnienie WWW małymi zdaniami.

Wybór i gust!

Decyzja o stylu, który przyjmujesz na stronie internetowej – to sprawa osobistego pomysłu. Ale w formie sprzedażowej liczą się – m.in. doznania. Klient – odczuwa wówczas potrzebę włożenia produktu do koszyka, zajęcia się przełożeniem treści -  w  całym bogactwie wyobraźni i stylu np. urządzenia mieszkania.  

10 zdań – 50 zdań!

Klient lubi przenosić się w czasie do miejsc, ludzi, specyfiki zagadnień dotyczących Firmy – ale należy pamiętać, że poszukuje także inspiracji.

Danie główne – rozbudowany opis.

Deser – kilka zdań.

Opis minimalistyczny – to alternatywa na rynku sprzedażowym.

Opis maxymalistyczny – to podróż z pozycji zasięgu laptopa i telefonu komórkowego.

Jaki wybierasz cel?

- czy sprzedaż?

- czy zatrzymanie na dłużej klienta?

- czy poszukujesz czytelnika wszystkich informacji?

Decyzja zależy od efektu końcowego i oczekiwań.

Przejdź do góry strony