Pozytywne decyzje strategów. Wizerunek wymaga zadaniowości.

Pozytywne decyzje strategów. Wizerunek wymaga zadaniowości.

W kawiarni!

2 strategów omawia plan działania i okazuje się, że tylko 1 spójna wizja ratuje pozytywny  wizerunek. Od wyboru koloru, formy promocji, po szybkość ruchów przy klawiaturze i decyzji – nowe technologie wzmacniają markę.

Wiem, że

- 10 czynników sprzyja operatywności,

- 10 zalet współpracowników określa dynamiczność treści,

- 10 wizualizacji przynosi punkt docelowy,

- a na końcu drogi pojawia się efekt.

Wiem, że

- czas – to odcinek  w ciągu 1 roku, 2 lat, 5 lat,

- pomysł – to gwarancja rzutkości i operatywności, z motywem pełnego zaskoczenia,

- dyskusja – to burza mózgów, z wyciąganiem najlepszych wyników,

- jedność myślenia – to zespolenie celu. 

Dlatego otwartość to m.in. gwarancja nadążania za trendami.

Przy 1 stole!

Grupy osób – pokazują przykłady budowy marki, która - w dobie nowoczesności - prowadzi odbiorcę do pewnych wartości. Magia przekonań: religijnych, politycznych, biznesowych – to tematy warte uwagi, gdy grono dąży do najlepszych rezultatów.

W kawiarni spotyka się 2 strategów:

- 2 osoby, to 100 propozycji,  200 rozwiązań, 300 kombinacji wizerunkowych, 1 kontrakt na – udany wieczór przy kawie przed przygotowaniem treści.

Wartość tekstu:

- docieranie do grupy docelowej, przenoszenie do tematyki wartej opisanych zagadnień, wykaz mądrych wniosków, zmienność trendów, z korzyścią na innowację i nowoczesność.

W kawiarni spotyka się 2 strategów:

- to wróży wspólną kawę, sernik i zapach jesiennych kwiatów.

Dlatego fonia gra – 505 060 972.

Przejdź do góry strony