Przykładny copywriting? To trafne!

Przykładny copywriting? To trafne!

Z ćwiczeń!

Zajęcia prowadzone przez wykładowczynię UG – to wstęp do zagadnień zaprezentowanych na WSB.

Dlatego oferuję przykładny copywriting:

Lekcja Ernesta:

W małej pomarańczowej chatce działy się różne rzeczy. Twórcy spędzali czas na pisaniu treści. Artyści malowali obrazy. Leśnicy podziwiali zjawiska przyrodnicze. Oni Lubli wyższy poziom inteligencji.

-

Pomieszczenie zachwycało dobrą aranżacją wnętrza, okrągłe okna wychodziły na plażę. Widać było anonimowych ludzi spacerujących w grubych płaszczach, którzy zbierali małe muszelki. W słoneczny poranek zapach kawy i gofrów unosił się wówczas w wilgotnym powietrzu. Turyści marzyli o ogrodzie, odrobinie cienia i kubku zimnej wody.

-

Siostra mistrza zatrzymała się przy szklanych drzwiach. Światło wpadało, wtedy  do pomieszczenia i zachwycało zabawnym ujęciem. Ten moment liczył się - bowiem dla niej - dla niego. Obrazy wisiały na ścianie, przedstawiły zielone krajobrazy.

-

- Schodzę po krętych schodach do małego pokoiku – powiedziała do gości młoda elegancka kobieta.

- Ja wierzę, że zabierzesz tam małą gitarę, kubek z gorącą kawą i książkę – podpowiedział jej przyjaciel.

- Wiem, że te rzeczy znaczą więcej niż długa droga nad morzem.

W sztuce!

Artyzm – to pojęcie wielokulturowe. Dotyczy zatem różnych dziedzin wiedzy. Dlatego słowa opisują ludzi, wydarzenia, krajobrazy, a w marce danej strony także pewne copywriterskie ujęcie.

Sztuka przygotowania poprawnego tekstu  liczy się pod  – wstępem, rozwinięciem i zakończeniem, ale również pod wrodzoną mądrością. Dlatego każdy szkielet - dotyczy myśli potencjalnego odbiorcy.

W takich okolicznościach fonia gra – 505 060 972.

 

 

 

Przejdź do góry strony