Przykładny copywriting? To trafne!
Z ćwiczeń!
Zajęcia prowadzone przez wykładowczynię UG – to wstęp do zagadnień zaprezentowanych na WSB.
Dlatego oferuję przykładny copywriting:
Lekcja Ernesta:
W małej pomarańczowej chatce działy się różne rzeczy. Twórcy spędzali czas na pisaniu treści. Artyści malowali obrazy. Leśnicy podziwiali zjawiska przyrodnicze. Oni Lubli wyższy poziom inteligencji.
-
Pomieszczenie zachwycało dobrą aranżacją wnętrza, okrągłe okna wychodziły na plażę. Widać było anonimowych ludzi spacerujących w grubych płaszczach, którzy zbierali małe muszelki. W słoneczny poranek zapach kawy i gofrów unosił się wówczas w wilgotnym powietrzu. Turyści marzyli o ogrodzie, odrobinie cienia i kubku zimnej wody.
-
Siostra mistrza zatrzymała się przy szklanych drzwiach. Światło wpadało, wtedy do pomieszczenia i zachwycało zabawnym ujęciem. Ten moment liczył się - bowiem dla niej - dla niego. Obrazy wisiały na ścianie, przedstawiły zielone krajobrazy.
-
- Schodzę po krętych schodach do małego pokoiku – powiedziała do gości młoda elegancka kobieta.
- Ja wierzę, że zabierzesz tam małą gitarę, kubek z gorącą kawą i książkę – podpowiedział jej przyjaciel.
- Wiem, że te rzeczy znaczą więcej niż długa droga nad morzem.
W sztuce!
Artyzm – to pojęcie wielokulturowe. Dotyczy zatem różnych dziedzin wiedzy. Dlatego słowa opisują ludzi, wydarzenia, krajobrazy, a w marce danej strony także pewne copywriterskie ujęcie.
Sztuka przygotowania poprawnego tekstu liczy się pod – wstępem, rozwinięciem i zakończeniem, ale również pod wrodzoną mądrością. Dlatego każdy szkielet - dotyczy myśli potencjalnego odbiorcy.
W takich okolicznościach fonia gra – 505 060 972.