Scenariusz to domena copy! Ruch sceniczny w tle!
W treściach!
Słowa - o podłożu literackim - dotykają kilku stron kartek, które układają się w zgrabną całość. Dlatego w październiku uwielbiam stan narodzin czegoś nowego i oryginalnego, czyli treści do Forum Młodych – Menadżerowie Pana, imprezy masowej która przebiega w kinie LCK Fregata. Z założenia copy – „ nie wchodzę 2 razy do tej samej rzeki”. Wybieram oryginalne zagadnienia i buduję do nich podstawę.
- Wykład,
- Monolog,
- o autorskim podłożu, z pajęczyną powiązań, które obrazują osobowość JP II, a także problemy młodego pokolenia.
W atmosferze dialogu!
Po 1 z Forum rozmawiam z opiekunem młodzieży o wieku młodych osób i wyjaśniam, że główne założenie strategiczne obejmuje prezentację dla najtrudniejszego okresu dojrzewania, gdyż to wtedy rozbudzam świadomość na wszystkie pozytywne tematy.
W kinie….
Dyskutuję, bawię się, słucham słów, oglądam filmy, bo liczy się potencjał pokazany na większą skalę.
W takim ujęciu marki - tego chrześcijańskiego przedsięwzięcia - tworzę teksty, reżyseruję całość, układam program, gdyż wierzę w siłę i moc tego wydarzenia kulturalnego. Potęga sceny, świateł, dodatków, zdjęć na przywitanie, wypowiedzi aktorów, prezentacji – tworzy klimat przyjazny dla młodych.
Dodatkowo w 2020 roku….
Praca z młodzieżą w szkole średniej owocuje (podczas lekcji bibliotecznych), przychodzeniem do mnie uczniów, którzy w 2019 roku uczestniczyli w Forum ( głównie młodzież z terenu Lęborka). To fascynująca reakcja na dyskusję i propozycję ponownego uczestnictwa….bo – dobro przynosi pozytywne efekty.
W tematach!
Fascynuję się oryginalną tematyką i podejściem do wystąpień, ale stawiam wszystko na wykłady przeplatane muzyką. Słowa – wnoszą do życiorysów głęboki sens, który procentuje…pokazuje inne kierunki, rozbudza do działań, daje pole do aktywności, a na końcu zastanawia.
A copywriting – to wówczas podstawa.