Sprzedaję reakcje: 1 pomysł na tekst z wizualizacją w sieci.
Tekst ułożony zgodnie z wytycznymi:
- to szkielet, z wyrazami, które zachęcają do określonej reakcji.
Dlatego w copywritingu liczą się słowa klucze, wizualizacje treści i podłączenia całości pod różne nośniki informacji: od laptopów – po telefony komórkowe.
Artykuły, posty, wpisy blogowe – to projekty – z pomysłami copy.
W takich wytycznych – wypracowania – to nie ta ścieżka komunikacji.
W sieci!
Copywriting – to osobny kierunek studiów, który - w dobie nowoczesności – przyciąga miłośników dobrych treści. Na roku spotykają się, więc fani Internetu, z bogatym doświadczeniem zawodowym. Okazuje się, że osoby posiadające własne strony internetowe, blogi, zarządzające WWW - w poszczególnych firmach - przynoszą do sal wykładowców szeroki wachlarz własnej pracy.
Copywriting – to także wiedza, która – „sprzedaje” – np. ludzi, zakłady pracy, instytucje, określone marki, wizerunki modelek i celebrytów. W tym zakresie – słowo – „sprzedaje” – to m.in. definicja funkcjonowania sklepów, ale w publikacjach dotyczy doboru słów wymuszających reakcje.
Celowe, zasadnicze słowa klucze – docierają do odbiorców w 1 celu – maksymalnego zwrócenia uwagi na produkty, osoby, biura, firmy.
Tekst stworzony opisowo – luźny – to spora ilość zdań połączonych w 1 całość, ale tylko przydzielenie do nich profesjonalnych zwrotów, storytellingu – zatrzymuje użytkowników sieci.
Pozory – długi tekst – 10000 danych – efekt – brak reakcji, bo…tekst nie sprzedaje.
Dlaczego?
- to znaki „?” dla autora treści, gdy wypełnia przestrzeń A4, a czytelnik zatrzymuje się tylko przy 2 pierwszych zdaniach i przechodzi do strony konkurencji.
Inna opcja – WWW wypełniona wpisami – ocena odbiorców 2 - 3. Właściciel uważa, że spełnia wymogi – ale nadal nie sprzedaje.
Bo…
Pomysł na treść od copy – to najwyższa cena oryginalności.
Psychologia w sieci – to najcenniejsza dawka połączenia słów z badaniem zasad funkcjonowania ludzkiego umysłu.
Dlatego na układ zdań – składa się z 1000 czynników, które zależą od siebie i sterują reakcjami.
Czy zatem artykuł to „widzimisię” tak – nie.
Wolność copywritera – to pomysł wpleciony w wiedzę.
Przykład:
Sklep z biżuterią – to zmysłowość, wizualizacja, opisy produktów, zwroty. Dlatego całość – to projekt.
I tak - fonia gra – 505 060 972.