Sprzedawał w sieci. Teraz otwiera się na szeroki rynek.
Tekst marketingowy!
Klient zamawia treści marketingowe tylko w 1 celu. Firma zachęca, bowiem do sprzedaży produktów. Przedsiębiorca oczekuje:
- Pełnego koszyka.
- Kontaktów reklamowych.
- Nowej współpracy.
- Korzyści materialnych.
Dlatego tworzę zdania pobudzające do reakcji zwrotnej. Zachowuję zasady zakupowe.
Jak w takim ujęciu zachowuje się projekt treści?
- Wygląda konstrukcyjnie, podkreśla zasady działań w sieci, wymusza aktywność 1000 osób.
Strona internetowa:
- to zasadniczy trzon pracy w Internecie, ponieważ prezentuje układ zdań. Ta dłuższa wypowiedź trafia następnie na FB, co wspomaga obieg informacji,
- to wizytówka firmy, która wpływa na załączanie długich wytworów ludzkiej wyobraźni.
Tekst marketingowy:
- składa się z kilku części.
Podział ról poszczególnych zagadnień motywuje do kontaktu osobistego z zdaną Firmą, wymiany kontraktów oraz umów o sprzedaży.
Tylko 1 forma tekstu – rozpisuje się w zakresie płynności opisu, reszta to główne założenia wyznaczonego zadania.
Oczekiwania odbiorcy treści:
- Cenne informacje o zasadach współpracy.
- Pakiet korzyści.
- Publikacje na WWW.
- Reklamy.
Marketing – nowoczesny sposób przyciągania klientów – do tego wszystkiego, co sprzyja zasobności portfela.
Pokaz produktów – połączony z pajęczyną promocji.
Konkret – sprzedaż marki na rzecz innych osób.
Efekt końcowy:
- wspólna ścieżka finansowa.
Dlatego – fonia gra – 505 060 972