Szczęście prowadzi do sukcesu: czyli Vip - owskiego opisu wydarzenia kulturalnego?
W sieci!
Jako konferansjer, organizator konkursów, forum, występuję równolegle w 10 odsłonach. Na deskach kinowej sceny odpowiadam, bowiem za:
- poprowadzenie imprezy masowej, treści związane z danym przedsięwzięciem, a po zakończeniu pracy – za publikacje w sieci.
Wartość – 1 osoby – koordynującej 10 sprawami - to magia, oszczędność czasu, zaufanie u władz, lokalna baza współpracy, kreatywność w miejscu publicznym, wymiana zdań z rodzicami, dziećmi i jury. Dlatego w wielki scenicznym zamieszaniu, przy fotoreporterach, publiczności – zakres działań zahacza o kilka aspektów.
W kinie!
Widzę, obserwuję, badam znaki, doświadczam pozytywnych emocji, dyskutuję, podejmuję natychmiastowe decyzje, bo…uczestniczę w wydarzeniu kulturalnym.
Tu i Teraz – bardzo często szablon scenariusza ulega podmianie, co powoduje podejmowanie innowacyjnych decyzji, wpływa na zmienności treści, wypowiedzi przez mikrofon i reakcje wszystkich gości.
Czas – i copywriting to:
- doświadczenie z zakresu reżyserii, tworzenia scenariuszy, planowania, wymiany informacji, konsultacji z dyrektorami,
- współpraca z osobami obsługującymi sprzęt nagłaśniający,
- burza mózgów za kulisami,
- dostosowanie się do zmiany planu,
- szybkie wypowiedzi do mikrofonu stanowiące odpowiedzi na oczekiwania publiczności,
- kreacje przygotowanie stosownie do imprezy,
- zapowiedzi władz,
- wręczanie nagród,
- sesje zdjęciowe z fotoreporterami,
- zakończenie działań.
W domu!
W zaciszu mieszkania powstają, wówczas treści i obróbki zdjęć. Ale – to pamięć o każdym szczególe, zdaniu i kolejności występów – wnika do artykułu. Dlatego po publicznym wydarzeniu: nową i istotną wartością okazuje się news..
I tak fonia gra – 505 060 972