Szczęście prowadzi do sukcesu: czyli Vip - owskiego opisu wydarzenia kulturalnego?

Szczęście prowadzi do sukcesu: czyli Vip - owskiego opisu wydarzenia kulturalnego?

W sieci!

Jako konferansjer, organizator konkursów, forum, występuję równolegle w 10 odsłonach. Na deskach kinowej sceny odpowiadam, bowiem za:

- poprowadzenie imprezy masowej, treści związane z danym przedsięwzięciem, a po zakończeniu pracy – za publikacje w sieci.

Wartość – 1 osoby – koordynującej 10 sprawami - to magia, oszczędność czasu, zaufanie u władz, lokalna baza współpracy, kreatywność w miejscu publicznym, wymiana zdań z rodzicami, dziećmi i jury. Dlatego w wielki scenicznym zamieszaniu, przy fotoreporterach, publiczności – zakres działań zahacza o kilka aspektów.

W kinie!

Widzę, obserwuję, badam znaki, doświadczam pozytywnych emocji, dyskutuję, podejmuję natychmiastowe decyzje, bo…uczestniczę w wydarzeniu kulturalnym.

Tu i Teraz –  bardzo często szablon scenariusza ulega podmianie, co powoduje podejmowanie innowacyjnych decyzji, wpływa  na zmienności treści, wypowiedzi przez mikrofon i reakcje wszystkich gości.

Czas – i copywriting to:

- doświadczenie z zakresu reżyserii, tworzenia scenariuszy, planowania, wymiany informacji, konsultacji z dyrektorami,

- współpraca z osobami obsługującymi sprzęt nagłaśniający,

- burza mózgów za kulisami,

- dostosowanie się do zmiany planu,

- szybkie wypowiedzi do mikrofonu stanowiące odpowiedzi na oczekiwania publiczności,

- kreacje przygotowanie stosownie do imprezy,

- zapowiedzi władz,

- wręczanie nagród,

- sesje zdjęciowe z fotoreporterami,

- zakończenie działań.

W domu!

W zaciszu mieszkania powstają, wówczas treści i obróbki zdjęć. Ale – to pamięć o każdym szczególe, zdaniu i kolejności występów – wnika do artykułu. Dlatego po publicznym wydarzeniu: nową i istotną wartością okazuje się news..

I tak fonia gra – 505 060 972

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przejdź do góry strony