Szczęście – to słowny prezent?
Wydział Historyczny!
Zmiany językowe – to zakres prac dla badaczy literatury. Podczas uniwersyteckich egzaminów pojawia się, bowiem zakres wiedzy obejmujący: Wydział Humanistyczny UMK – i słynną „Współczesność”. Książki, autorzy – reprezentują zatem różne:
- środowiska kulturowe, nowe poglądy oraz odległe kraje.
Student analizuje, bowiem druki, czyta dzieła literackie i wyciąga liczne wnioski.
W copywritingu!
W świecie copy wszystko wygląda podobnie – następuje współczesna zbieranina danych, informacji, wymiany poglądów marketingowych – a następnie scrollowanie konkurencji. W takim tle właściciele Firm dążą do oryginalności przekazu treści i przebicia podobnych stron w sieci.
Słowa na wadze!
1 odważnik – to cenne myśli, 2 odważnik – to tok rozumowania, 3 odważnik – to pomysł, 4 odważnik – to gotowy produkt, 5 odważnik – to publikacja.
A kto to czyta?
Przeciętny X, Y, Z – jako anonimowy użytkownik Internetu, przyszły klient, gospodyni domowa, robotnik, fachowiec, itp.
Dlaczego On/Ona – czytają teksty?
Pragną doświadczać nowych wrażeń, pogłębiać wiedzę z danego zakresu, spędzać czas wolny na podróży intelektualnej, włożyć coś cennego do koszyka.
Dlatego fonia gra – 505 060 972
W innej perspektywie słowa wpadają do scenariuszy wydarzeń kulturalnych, zatrzymują publiczność przy fragmentach wspomnień – o ludziach, faktach, wierzeniach i rzeczywistości wartej dobrego świata.
W nowej perspektywie – następuje połączenie tego wszystkiego w 1 całość, gdyż postęp technologiczny, to oferta warta podboju marzeń.
Dlatego...
- zatrzymuję ludzi przy telefonach komórkowych, wpadam do ich domów podczas: śniadania, obiadu, kolacji – wzbogacam program dnia, wymuszam reakcje, pokazuję pozytywną stronę informacji.
A czas - to wówczas wyjątkowa przekładnia.