Szkielet copy. Tak powstaje treść.
Literki i przeskoki!
Copywriting – to twórczość internetowa, którą podpierają wartościowe wyrażenia. Przed przystąpieniem do czynności pisania tekstów pojawią się więc dość trudne zadania, polegające na wyborze doskonałych form publikacji:
- pomysłu,
- szkieletu,
- określonego zdjęcia.
W piśmiennictwie!
Copywriting – to sprzedaż słów, ujęta w pewnych normach. Dlatego wszystkie „krzykliwe pomysły” na nowe artykuły, posty, wpisy blogowe – wymagają gigantycznej elastyczności umysłu oraz wiecznej kreatywności. Pomysły – to nawet 70% światowych sukcesów. W skutecznych reklamach internetowych, telewizyjnych i tych zamieszczanych przy drogach – dokonujesz wnikliwych ocen, z pozytywnym, bądź negatywnym odbiorem. Wynika to z faktu, że copywriter zaskakuje zarówno unikalną treścią, jak i zabawnym obrazem.
Możliwości intelektualne!
Copywriting – wymaga zwinnego tworzenia treści, podobnie do zachowań ukazanych przez kameleona. Bo w przypadku strony A4, po zamknięciu dokumentu, i tak następują podmiany literek oraz poszczególnych słówek. W związku z tym całość wpisu pokazuje drogę do ponownego wygładzenia.
W szkielecie!
Każdy tekst to inny szkielet internetowy, który wymusza określone reakcje. W przypadku sklepów – przyciąga do konkretnych produktów, w usługach – zachęca do skorzystania z wszystkich przedstawionych opcji. Słowa – wpływają, bowiem na ruch sieciowy, wizerunek firmy, formę przedsięwzięć, kształtne odbiory stron internetowych.
Poznaj 3 nitki współpracy:
- e- mail- sskros [AT] gmail [DOT] com
- rozmowa telefoniczna – 505 060 972
- spotkanie przy kawie.