Szkolenia u znanych marketingowców? To normalne!
W ramach copywritingu!
Dość kreatywnie uczestniczę w szkoleniach prowadzonych przez: marketingowców/ wykładowców/ naukowców, ponieważ w ten sposób pogłębiam wiedzę i praktyczne umiejętności. Okazuje się, że zarys specjalistycznych programów zaprezentowanych przez kobiety/ mężczyzn, którzy podobnie do mnie interesują się nowinkami technologicznymi, to klucz do ogólnej publicznej prezentacji.
W ten magiczny świat mediów wnikają więc m.in. wykładowcy w WSB/ autorzy dobrych książek oraz osoby, które mieszkając w różnych zakątkach na ziemi – przekazują wiedzę w sposób wirtualny.
Podczas spotkań!
Wybieram konferencje marketingowe z fachowcami z branży, gdyż ich poziom wiadomości z zakresu copywirtingu i marketingu odbija realne cele. Dzięki urządzeniom telekomunikacyjnym odkrywam podobne pasje, wspólne spędzanie czasu wolnego, tryb funkcjonowania w społeczeństwie, medialność, nagrywanie filmów, Live-ów, wypowiadanie się publiczne w sieci, dzielnie wiedzą. To przy pomocy Internetu spotykam osoby o wspólnym mianowniku, który dotyczy copywritingu. Oczywiście jeszcze w 2000 roku należy do specyfiki uczelni wyższych, maili, gg, teraz w dobie cyfryzacji – mądrzy wykładowcy tworzą wspólnotę przez dynamikę e- kontaktów. Część z tych osób znam z Gdańska, z innymi spotykam się na konferencjach, z wybranymi buduję jedność Webinarów, kont na facebooku i społeczność na IG.
Wiedza, to dynamika!
Jak oceniam wykłady kobiet/ mężczyzn?
W dobie komputeryzacji poziom wykształcenia 2 płci pozostaje na takim samym poziomie, ale w nowinkach technologicznych dominują mężczyźni, ich wykłady dotyczą konkretów, doskonałych przykładów i informatycznych schematów myślowych. Kobiety spełniają się natomiast w kierunkach wnętrzarskich, gdyż ich domena wyczucia piękna wyrównuje poziom wiedzy z zakresu architektury.
Nauka z marketingowcami!
Wspólne cele, dążenia i marzenia – to klucz do spotkań, z przedsiębiorcami i copywriterami, którzy prezentują wysoki poziom umiejętności. Wymiana: doświadczeń, ofert szkoleniowych w Warszawie, podmian zawodowych, realnej nauki i nowych kierunków rozwoju osobistego, dotyczą powiązań z większymi miejscowościami, dynamiką technologicznych zasięgów oraz perspektyw na miarę XX wieku.
Dlatego już teraz – odbywam szkolenie z zakresu:
- Jak zrobić grafikę, która generuje sprzedaż? I rozwijam poziom wiedzy z tego zakresu. Cieszę się, że większość z tych informacji znam z ćwiczeń w Gdańsku, ale teraz dla odmiany przypominam sobie wszystkie zawiłości informatyczne w innowacyjny sposób.
Napisz do mnie:
505 060 972