Teksty. Zdjęcia. Projekt WWW – praca całego Zespołu!
Jak mewa w locie? Tylko modowym.
Około 30 tekstów powędrowało do Firmy, która zajmuje się sprzedażą produktów modowych. Innowacyjne spojrzenie, dobre szkielety, hasła, wezwania do włożenia określonego towaru w miejscu zaprojektowanego koszyka, to praca jednak całej grupy osób: właściciela, webmastera i copywritera.
W temacie!
Cieszę się, że treści dotyczą kobiet i mody, dlatego dość odważnie ujmuję w nich elementy storytellingu. Opowieści przeplatam z wyuczonymi zdaniami, które wywołują reakcję u odbiorcy.
W sieci!
Strona WWW – wzbudza mój entuzjazm. Zarówno kolorystyka, jak i odpowiednio dobrane zdjęcia – to precyzyjna układanka w naszym Internecie. Projekt – czyli - połączenie naleciałości wspaniałych trendów, z otwartą przestrzenią na współpracę z innymi Państwami – spełnia wymogi UE.
W Galerii marzeń!
Modne dodatki budują na tej stronie prawdziwą Galerię. Podróż w sieci rozpoczynam więc od mistrzowsko przygotowanych zdjęć, po 1 zdanie opisujące daną kategorię. Wczuwam się w rolę każdej kobiety, która otwiera – www. Sprawdzam – jak działa strona, wędruję po niej, oglądam produkty i wyobrażam sobie siebie w roli klientki. Wychodzę z założenia, że coś kupuję …..zadaję pytania i copywritersko na nie odpowiadam. Marzę więc o.... I wkładam wszystko do koszyka. A potem – czytam….słowa…oglądam całość w laptopie i komórce.
Po tekście!
Zaszywam się wieczorem w nastrojowym miejscu i ponownie oglądam całą stronę. Widzę, że sprawia miłe i przyjacielskie wrażenie. Teksty nadają jej oryginalności i zmysłowości, a to wpływa na wszystkie kobiece emocje.
Cały projekt współgra w jednym stylu.