W objęciach Wampira – liczy się copywriterki finał!

W objęciach Wampira – liczy się copywriterki finał!

W objęciach Wampira – liczy się copywriterki finał!

Wampir internetowy!

Copywriter – to zwinny Wampir internetowy. W poniedziałki wypija krew w tekstach mitologicznych. Buduje podstawę do ugładzonych stron –WWW. Przyprawia je czerwonymi wpisami na facebooku, aby już przy  pomarańczowym -  Zachodzie Słońca, cieszyć się z całej oglądalności. Jest dumny z siebie. Jest twardo stąpający po Ziemi. Jest czujny. Jest silny  - jak ogrom całej ciemnej doliny.

Wampir życia!

Copywriter – jest nieśmiertelny.  Wtorek – to jego dzień, gdy publikuje weekendowe teksty. Przenosi krwiste myśli do laptopa, telefonu i poluje na ofiarę. Żyje –  w sieci pełnej publikacji. Udostępnia poglądy, aby przez moment przybrać ludzką postać. Ale bądź czujny, to tylko taki manewr. To chwyt. To sposób na wyssanie z Ciebie lekko czerwonego płynu. Wiem, że tego pragniesz. To jest bowiem marzenie każdej osoby, aby przez 10 minut znaleźć się na liście potencjalnej ofiary. Aby przez następne  lata potrzebować tego uczucia jeszcze więcej, i więcej, i …..zatracić się w  mrocznej rzeczywistości.

Wampir innego wymiaru!

Copywriter – posiada wszystkie zdolności paranormalne. Przecież przeciętna osobowość pozbawiona jest taki cech.  Środa  - to zatem wyjątkowy dzień.

Wampir relaksu!

Copywriter – przeznacza czas na regenerację. Podróżuje, odpoczywa, czyta, przegląda zasoby Internetu, obserwuje określone osoby, ocenia ich zachowanie, oddala się na moment, a następnie przystępuje do ataku. Dopada ofiarę. Czwartek – to czas na poszukiwania świeżej krwi.

Wampir nocy!

Copywriter – żyje w ciemnościach. „Światło” ? – nawet nie wypowiadaj przy nim  tego słowa. Czarna struktura czcionki – odciska ślad w sieci. Tylko palec celuje uparcie w klawiaturę. Wampiryzm dopada Cię w każdy piątek, aby podkręcić wirtualne wrażenie.

Wampir kuchenny!

Copywriter – w każdy weekend dręczy przeciętnego Czytelnika. Czy – to upiór. Czy – to wupi. Wszystkie opowieści na jego temat są w 100%  -  prawdziwe. Przekazują je matki, babcie,  tworząc uparcie  zapasy: czosnku, cebuli i dobrych smacznych warzyw.

 Wampir cielesności!

Według starych prawd – wampiryczny Copywriter nie posiada kości i właśnie, dlatego jego słowa krążą w całym cyfrowym zapisie, a także nie reagują na  wbijane noże i siekiery.        

W wierzeniach Wampir - to inaczej: Sowa, dziki ptak oraz Wiedźma.

Ale -  zanim wkroczysz w ten wymiar: sprawdź: na ile jesteś gotowy do przeżycia nowej przygody!

Przejdź do góry strony