Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.
Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.
Obserwując zawód Copywritera do laptopa wdziera się content marketing. Tworzę treści, ponieważ ich przekazywanie i upiększanie, to doskonała zabawa. Zatrzymujesz się więc przy WWW. , na blogu, czy facebooku, ponieważ ktoś taki:
- jak „ja”,
śpiewająco i porywająco, zmienia kształt artykułu, nadaje nowy wymiar tytułu, rozbudza ciekawość, podaje korzyści.
Gdzieś w Internecie pojawia się – SEO!
Gdzieś w Internecie – pojawia się opis produktu!
Gdzieś w Internecie – coś Cię intryguje!
Czy zastanawiałeś się
- dlaczego: płaczesz, uśmiechasz się, marzysz, przenosisz do innego miejsca, znasz zapach nowych perfum, dotykasz wody, piasku, odczuwasz potrzebę zjedzenia sernika, wypicia gorącej kawy?
To dzięki pracy Copywritera doświadczasz rzeczy – niemożliwych.
Po przeczytaniu tekstu udajesz się do sklepu po kolejne produkty.
Utożsamiasz się z myślami zawartymi w artykule.
Jako Copywriter:
Zachęcam Cię do wykonania określonej czynności, przybliżam korzyści wynikające z dokonania zakupów, opowiadam dość treściwie o wszystkich plusach i minusach, ukazuję braki u konkurencji.
Twierdzę : Zmieniam świat!
I rzeczywiście : pokazuję, że i Ty, marzysz o rewolucji, kroczysz ze mną po content przestrzeni.