Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.

Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.

Wybieram język korzyści, bo promuje content marketing.

Obserwując zawód Copywritera do laptopa wdziera się content marketing.  Tworzę treści, ponieważ ich przekazywanie i upiększanie, to doskonała zabawa. Zatrzymujesz się więc  przy WWW. , na blogu, czy facebooku, ponieważ ktoś taki:

- jak „ja”,

śpiewająco i porywająco,  zmienia  kształt artykułu, nadaje nowy wymiar tytułu, rozbudza ciekawość, podaje korzyści.

Gdzieś w Internecie pojawia się – SEO!

Gdzieś w Internecie – pojawia się opis produktu!

Gdzieś w Internecie – coś Cię  intryguje!

Czy zastanawiałeś się

- dlaczego: płaczesz, uśmiechasz się, marzysz, przenosisz do innego miejsca, znasz  zapach nowych perfum, dotykasz wody, piasku, odczuwasz potrzebę zjedzenia sernika, wypicia gorącej kawy?

To dzięki pracy Copywritera doświadczasz rzeczy – niemożliwych.

Po przeczytaniu tekstu udajesz się do sklepu po kolejne produkty.

Utożsamiasz się z myślami zawartymi w artykule.

Jako Copywriter:

Zachęcam Cię do wykonania określonej czynności, przybliżam korzyści wynikające z dokonania zakupów, opowiadam dość treściwie  o wszystkich plusach i minusach, ukazuję braki u konkurencji.

Twierdzę :  Zmieniam świat!

I rzeczywiście : pokazuję, że i Ty, marzysz o  rewolucji, kroczysz ze mną po content przestrzeni.     

 

  

Przejdź do góry strony