Wyjątkowa współpraca. Możliwości zarządzania treściami.
Studia, a praktyka!
W doświadczeniu zarządzania sklepami, to inne wnętrza stron WWW od gazety i blogowania, ale także różnorodna tematyka. Do każdego zagadnienia podchodzę więc z wyczuciem branży, specyfiką pracy oraz zagadnieniami, które lubię.
Co mnie naprowadza do stworzenia kolejnych wpisów:
- Zamówienia.
- Wiadomości na FB.
- Pełne koszyki.
W sklepach – o ile - po przygotowaniu postów - klienci zamawiają produkty, a osoby z pokrewnych zawodów - do oferty sprzedażowej - nawiązują współpracę, to osiągam sukces z wybraną Firmą.
W upodobaniach:
- wdzięczny temat, to m.in. modna biżuteria, z otoczką wzorowego tła do podbijania serc płci pięknej, ale także męskiej.
- aranżacje wnętrz, z domieszką sztuki i wyczucia nowoczesnego stylu.
Dlatego – zaletą – pracy zdalnej pozostaje zaufanie, wkład własny, pomysłowość, kreatywność, lekkość pisania, wiedza, poruszanie się po WWW oraz dyskusja o realizacji każdego zadania.
W sieci!
Copywirter, to wzrokowiec, który komponuje – fonię contentu – ale w ujęciu określonej marki.
Na stronie internetowej:
- ustawia główną wizualizację, podstrony, opisy produktów.
Na FB:
- wprowadza posty i przyciągacze klientów.
Bada sieciowy gust:
- oczekuje like, zamówień, ofert współpracy.
Prowadzi „wirtualność”, jako prawa ręka szefa.
Rozmawia. Wysyła listy. Omawia strategie. Podpowiada. Dzieli się wiedzą. Wprowadza w życie własne możliwości intelektualne. Koordynuje promocję przygotowaną w Internecie.
Tel. 505 060 972